maandag 10 februari 2020

Bloemerige collega vriendinnetjes


Hoe leuk is het om van die bloemerige collega-vriendinnetjes
 te hebben waar je altijd een beroep op kunt doen. 
Is het buiten openingstijden, is het op hele drukke momenten. Altijd
wanneer het mij, op een voor mij ongelukkig moment aan iets ontbreekt
kan ik bij ze terecht.

Het zijn Claria en Mertha van de Bloemerije uit Doorn.
2 Prachtige zussen die samen eigenaar zijn van een hele sfeervolle 
bloemenzaak in Doorn. 

Ze hebben naast een te mooi assortiment snijbloemen
 ook  bijzonder aardewerk. Dit alles fantastisch 
gestyled tot een kleurrijk geheel.  


Ik val natuurlijk als een blok voor het blauwwitte aardewerk,
wat in combinatie met de rood/geel/oranje/rose tinten
en gevuld met Tulpen in de meest mooie varianten
geweldige plaatjes opleveren.


Blauw wit aardewerk:



Naast aardewerk, verkopen ze ook kussens, zijdebloemen 
en op dit moment prachtige aardewerken vogels. 


Van het koolmeesje hieronder ben ik zelf helemaal gecharmeerd.
Alles wat maar met vogeltjes te maken heeft, vind ik leuk. 
Leuke vogelhuisjes bv. 






Hoe mooi zijn alle tinten met elkaar gecombineerd en aan elkaar gebreid door de
hele winkel heen. VAKMANSCHAP  met een grote V.



Wanneer je het voorjaar nog niet in je bol hebt, dan krijg je het 
hier ter plekke. Zo moooiiii.


De winkel is elk seizoen weer anders ingericht en elk seizoen weer verrassend. 
Ook met Kerst was het een plaatje.





Dus ben je een keer in de buurt van Doorn, wil je fijn geholpen worden,
heb je interieuradvies op welk gebied dan ook nodig, zoek je een mooi
boeket in een prachtige vaas, dan ben je bij de Bloemerije op het juiste adres.

www.debloemerije.nl