woensdag 10 augustus 2016

Tuin: Follersmanor Engeland






Tijdens onze vakantie in Engeland, waren wij op weg naar de Seven Sisters  ,
 dit is een zevental prachtige krijtkliffen op een rij. Heel erg mooi.

Maar goed wij reden door een heel mooi dorpje Alfriston Waren
daar nog bij een prachtig oud huisje van het National Trust geweest ,
 toen wij een Nederlandse bus  zagen staan. Nou is dit niet zo
 bijzonder , maar op de bus stond in het groot ,
GARDEN TOURS!!!!
En ik keek naar al die mensen die er bij stonden en herkende gelijk een aantal cursisten. 

Nou ja, apart.......Martin wilde gelijk stoppen, wat naar mijn
 idee helemaal niet mogelijk was in dit kleine smalle straatje. 
Maar goed, toch auto aan de kant, ik stapte eruit richting de bekenden en 
dat was natuurlijk hilariteit alom. Hoe leuk....Allemaal tuinmensen incl.
de reisleider; Romke van der Kaa.

Ze kwamen net uit een prachtige tuin en ......een bekende regelde voor mij
met de eigenaresse, dat Martin en ik , ook deze Privat Garden mochten 
bekijken.     Hoe leuk. How Special!!








Dus wij die tuin in, nou ja , geweldig natuurlijk. Zo mooi. Zo bijzonder ook.
Een prachtige verzonken tuin , overgaand in een  heel mooi lieflijk
landschap. En wederom , kan ik jullie met deze foto's niet laten
zien , hoe mooi het was. 


Dat je op een ietwat Druilerige dag zo blij kunt zijn. Dat je zo maar in deze tuin
die normaal gesproken alleen voor groepen toegankelijk is , mag lopen.

Met recht een kadootje.


www.follersmanor.co.uk