dinsdag 20 augustus 2019

Mijn nieuwe boekje: Onze Pluktuin op het Landgoed


Vandaag zijn de boekjes gearriveerd. Zo spannend.

De afgelopen maanden heb ik gewerkt aan een
 nieuw  boekje 
over onze Pluktuin. 
Een boekje vol met informatie gebasseerd
op mijn eigen ervaringen mbt. deze op Engeland geïnspireerde  Pluktuin.
Een decoratieve Pluktuin voor eigen gebruik.

Maar ook  heel veel sfeervolle foto's van deze Pluktuin, van alle 
 Plukbloemen, veelal Dahlia's en 1 jarigen 
en van...... bijbehorende boeketten.


Deze Pluktuin bestaat hoofdzakelijk uit 1 jarigen en Dahlia's en wat het 
zo bijzonder maakt, is dat het ondersteund wordt door natuurlijke 
constructie's.  Ook zorg ik ervoor dat het zo ingeplant wordt dat het 
de uitstraling van een prachtig boeket heeft. 

In het boekje geef ik  informatie, hoe deze tuin  tot stand komt, hoe ik hem 
verzorg en wat ik allemaallll met al die Plukbloemen onderneem.


Blogbericht: Onze Pluktuin






Maar ook vertel ik over onze Dahlia's, welke soorten ik heb,
 hoe ik ze verzorg, dat ik ze na de eerste vorstnacht eruit haal, droog en in
de kelder bewaar, waar ik ze bestel etc. 
énnnnn... hoe verslaafd ik aan deze prachtige bloem ben. Hahaha



Alle foto's zijn in onze tuin gemaakt, de meeste foto's zijn van mijzelf en een
aantal van Modeste. Ook de Lay out  heb ik zelf verzorgd, heel
arbeidsintensief, maar zo leuk om te doennnnn.







Kortom een heerlijk Bloemerig Geniet Boekje, met 72 blz.
vol met prachtige foto's en heel veel  informatie .

Allemaal met de bedoeling jullie te informeren en te inspireren.

Het boekje kost 10,00 euro

De verzendkosten zijn 5,00 euro. 

Je kunt het boekje bestellen via mijn site:


Onze Pluktuin is te bekijken op onze open dagen en in de periode
 april t/m september voor groepen vanaf 10 pers. op afspraak.

Voor meer informatie 

p.s. Zaterdag 29 augustus en Zondag 30 augustus 2020 is onze 
tuin 2 dagen geopend. Tijdens het zg. Dahlia Spektakel.
Zie blogbericht:Dahlia Spektakel