vrijdag 26 juli 2019

Samenwerking met Ariadne at Home Brocante




Afgelopen voorjaar heb ik aan een hele leuke opdracht gewerkt voor 
het prachtige tijdschrift Ariadne at Home /Brocantespecial.

De opdracht bestond uit het maken van een aantal stukken en vervolgens 
stylen in de stijl van het tijdschrift, in een door hun gekozen kleurstelling,
voor de mei editie.



Ik ben zelf al wel 30 jaar geabonneerd op dit prachtige tijdschrift,
hoe leuk is dan zo'n samenwerking??

HEEL LEUKKKKKK



Zo gezegd zo gedaan.
Ik heb bloemwerk gemaakt, leuk gestyled met bijpassende
producten  en
half april is het bij ons gefotografeerd door Marie.






Hoe gaaf is bloemwerk in een bepaalde setting!!





Ik ben gek van de lichtblauwe Riddersporen, ik vind ze zo
mooi in de kleurrijke boeketten.
Ze zijn prachtig te combineren met allerlei andere kleuren.


De meeste bloemen heb ik moeten kopen, omdat er nog erg weinig in
de tuin te plukken valt, in ieder geval niet genoeg voor deze opdracht.
Daarbij, je fotografeert de stukken in april voor een mei editie en in onze
april tuin staan Tulpen, Narcissen etc. die geen mei uitstraling hebben.



Hieronder het poesiealbum van mijn moeder, hoe gaaf om het hierbij
te gebruiken. Mijn moeder was een bloemen mens en is helaas 2 jaar
geleden overleden.

Ietwat privé, dus ik twijfel om het te vermelden,
 maar toch ook weer heel mooi, dat ik haar in mijn werk kan betrekken.
Blogbericht: Bloemerig Afscheid





De Allium hieronder is zo'n heerlijke meibloem. Ik heb voor het volgende
jaar via een kennisje 550 bollen besteld,
 ik kan mij er nu al op verheugen.




Bovenstaand hart is dit jaar een Workshop Thema: Hart Boeket.

www.mariekenolsen.nl/programma/workshopprogramma



Stolpen en letterkasten, zijn altijd leuk om samen met bloemen te
fotograferen, althans ik hou ervan. Levende bloemen onder een
stolp zorgen er wel voor dat de stolp snel beslaat. Wanneer je het glas
iets op tilt mbv. kleine, halve  luciferstokjes voorkom je dit grotendeels.
Hoe vinden jullie het vaasje?? Zo gaaffff toch.
Echt weer een kringloopgelukje.


Het schijnt dat wanneer je je nu abonneert op dit supergave tijdschrift dat
je 25 % korting krijgt. Leukkkkk

Naar abonneren.



 Een heerlijke job dus en heel blij met het resultaat.