maandag 30 januari 2017

Dahlia's 2017



Hoe leuk kan het zijn, 

Dahlia's bestellen voor a.s. zomer!!!

Deze middag een uurtje aan besteed , helemaal blij.


Dit keer was het bovenstaande soortje mijn favoriet. De Dahlia happy butterfly.
Een nieuw soortje bij www.tuinplantenstekplek.nl
Prachtige kleur ook om te combineren met allerlei andere tinten.




Maar ook deze Dahlia's zijn natuurlijk allemaal prachtig.  Ik heb ze besteld
bij www.tuinplantenstekplek.nl en www.kwekerijschipper.nl
Mocht je belangstelling hebben, zou ik tijdig bestellen, want een aantal soorten
zijn inmiddels al uitverkocht. De knollen worden meestal half april geleverd.
Eind april,begin mei  plant ik ze meestal in de volle grond. Zie ook eerdere
berichten: Zaaien en Poten




Vorig jaar heb ik ook een berichtje gemaakt over de bestelde Dahlia's,
voor namen en plaatjes, kijk even op dit bericht: Dahlia's 2016



En dan ......ga ik ze combineren met  o.a. hééél veel Delphiniums 
(De Delphinium is op dit moment helemaal hot in boeketten. )
 Lastig, zeker omdat de Delphiniums met hun bloeitijd 
aanzienlijk eerder zijn, maar wie weet, find we a combination.
Dus als er iemand is, die mij een tip kan geven , wat betreft laat
bloeiende Delphiniums, dan hoor ik het graag.