vrijdag 11 november 2016

Kerstreportage Tuinseizoen en Groei en Bloei



Vorig jaar om deze tijd heb ik samen met Modeste Herwig  een prachtige
kerstreportage gemaakt.

Dennenappels stonden centraal. 





Een gedeelte van deze reportage is in het prachtige tijdschrift Groei en Bloei
 geplaatst , het andere gedeelte staat in Tuinseizoen.  In beide 

tijdschriften is mijn werk gecombineerd met eigen kerstwerk
van Modeste. De tijdschriften zijn op dit moment verkrijgbaar 
bij elke goede boekenwinkel.





Vorig jaar heel veel gewerkt met deze brandpen. In kleine
boomstamschijfjes kun je op die manier van alles
uittekenen of schrijven. De punt van deze pen
is enorm warm en brandt je  getekende  lijnen in het
 hout.Gaatje boren in het schijfje  , touwtje
erdoor en je kunt die labels overal aan hangen.
Hoe leuk!




Deze prachtige Asparagus, zelfs met besjes heb ik als een soort krans
om de glazen vaas heen gedecoreerd. Hoe simpel.




Onmisbaar in het geheel , onze Defender, Martin's trots.



Meer KerstKaarten Kerstboom



Bovenstaande decoraties zijn gemaakt van Larixtakken.
Makkelijk om te maken  en  heel leuk om ook buiten te plaatsen 

of neer te hangen op je terras.

Voor meer kerstinspiratie kun je ook mijn Pinterest borden bekijken:
Sfeervolle Kerst
Kleurrijke Kerst
Dennenappels



Het te verzinnen, te maken, te stylen  en te fotograferen is gewoon heel gaaf.
Geweldig gewoon om  elke keer weer samen met Modeste 
iets moois te maken.


Op naar Kerst zou ik zeggen. Fijn weekend allemaal.