zondag 21 juni 2015

Internationale Kwekerijdagen Bingerden

         

                                                        Afgelopen zaterdagmorgen naar Bingerden geweest, .....GEWELDIG !!!
                                                        Zo mooi. Heel veel bekende kwekers waren aanwezig, met werkelijk
                                                        allemaal een prachtig assortiment aan planten. Ook hele bijzondere soorten.

                                                         Helemaal onder de indruk was ik van de stand van de kwekerij  Morning Glory.
                                                         Zij hadden werkelijk hele bijzondere 1 jarigen. Ik heb daar 2  mooie lichtgele
                                                         Cosmos Xanthos , gekocht.

                                                         Waar ik helemaal blij mee ben, zijn de 3 Hydrangea's die ik heb gekocht. Ik
                                                          ben helemaal verzot op Hortensia's en deze 3 zijn heel bijzonder.
                                                          De   Hydrangea arborescens "Eco Pink Puff " , de witte variant had ik al ,
                                                          maar deze rose overtreft hem. Verder de Hydrangea arborescens "Emerald Lace",
                                                          is bijzonder mooi door zijn fijne blad. Hydrangea paniculata Wim's Red' stond
                                                          ook  al een tijdje op mijn lijstje , kon hem niet laten staan, dus......
                                                          ja, ik ben helemaal geslaagd.